Märilini õpingud

Haridustehnoloogia õppekava


Tagavaade informaatika didaktika ainele

Minust ei ole saamas informaatika õpetajat, õpin esimesel kursusel haridustehnoloogiat ja valisin selle aine omale vabaaineks. Olen arvamusel, et üks tubli haridustehnoloog võiks omada teadmisi informaatika didaktikast, et aidata kooli digiarengule kaasa ja sellega toetada ka kooli informaatika õpetajat.

Sain siit ainest endale rohkem teadmisi kui oskasin oodata, eriti kuna mul ei ole pedagoogilist tausta. Töötan nüüdseks ka poolteist aastat väikeses Harjumaa koolis haridustehnoloogina. See aine on andnud mulle palju julgust juurde kaasa rääkimiseks uute ainekavade loomisel, ka tunni ülesehitusel julgen õpetajatele kindlamini erinevaid digikeskkondi soovitada.

Jah, tööd läksid tähtaegadest üle, kohati kulus ebamõistlikult palju aega mingitest mõistetest arusaamiseks ja ilmselt ei ole kõik tehtud tööd ka ideaalsed, aga olen rahul, et valisin vabaaineks just selle aine, mis pani mind pingutama ja mille tulemusel olen juba praegu grammi võrra enesekindlam haridustehnoloog.



Lisa kommentaar

Design a site like this with WordPress.com
Alustamine