Märilini õpingud

Haridustehnoloogia õppekava


Õpileping

Õpileping on õppija ja juhendaja vaheline “leping”, mis defineerib kuidas ja mida õpitakse ning kuidas õpitut hinnatakse. Õpileping koosneb viiest osast:

Teema – Mida ma soovin õppida? Mis valdkond?

Õpikeskonnad ja võrgustatud õppe loengute peamine selguse soov on erinevate õpikeskkondade ülesehituse mõistmine. Olen püüdnud iseseisvalt õpihaldussüsteemide ja õppeinfosüsteemide mõistetest aru saada, kuid näiteks Stuudiumit ei oska ma ikka täpselt liigitada.
Oluliseks pean ja soovin teadmisi juurde ka digiturvalisuse teemat erinevate keskkondade valikul.

Eesmärgid – Mis on minu õpiprojekti eesmärgid? Miks ma tahan just seda teemat õppida? Mis sunnib mind seda õppima?

  • Mõista ja orienteeruda erinevates õpikeskkondades.
  • Suunata kolleege uute turvaliste ja kasutajasõbralike õpikeskkondade juurde.
  • Enda saadud teadmistega kiirendada kogu kooli digiarengut.

Strateegiad – Kuidas ma kavatsen oma eesmärgid saavutada? Missugused tegevused ma pean läbi viima ja mis järjekorras?

  • Võtan võimalikult paljudest kontakttundidest osa kohapeal.
  • Lisan päevakavasse õppimiseks kindla aja ja pean sellest kinni.
  • Süvenen rahulikult kodutöödesse ja esitan nad tähtajaks.
  • Loen kursusekaaslaste ajaveebi postitusi ja annan neile tagasisidet.
  • Jagan oma õpitud teadmisi kolleegidega.
  • Hoian korras asjad tööl ja ei unusta pere ega puhkeaega.

Vahendid/ressursid – Missuguseid vahendeid ma kasutan eesmärkide saavutamiseks (inimesed, materjalid, tehnoloogia)? Kuidas ma neile ligi pääsen?

  • Õppejõud- vajadusel palun abi kontakttundides, Discordi või e-maili teel.
  • Kursusekaaslased- suhtlen kontakttundides või erinevate suhtluskanalite kaudu.
  • Töökaaslased- uurin kolleegidelt erinevate keskkondade kasutajakogemuste kohta tagasisidet.
  • Õppejõult saadud materjalid.
  • Teadusartiklid.
  • Videojuhendid veebist.
  • Erinevad digiseadmed- arvuti, tahvel, nutitelefon.

Hindamine – Kuidas ma tean, et ma olen oma eesmärgid saavutanud? Kuidas ma hindan oma saavutusi? Mis tõestab seda?

  • Olen võtnud võimalikult paljudest kontakttundidest kohapeal osa.
  • Olen pidanud päevakavasse märgitud õppimise ajast kinni.
  • Kodutööd on esitatud tähtajaks positiivsele hindele.
  • Olen lugenud kursusekaaslaste ajaveebi postitusi ja andnud neile positiivset tagasisidet.
  • Kolleegid on saanud uusi teadmisi.
  • Olen jõudnud töö ja kooli kõrvalt ka puhata ja perega aega veeta.
  • Tunnen end kindlalt erinevate õpikeskkondade valikul.

Kursuse lõpus kirjutatakse õpilepingu põhjal refleksioon.

Refleksioon – Mis minu jaoks töötas ja mis mitte? Miks? Mis on need aspektid, mille kallal pean veel vaeva nägema? Mis on minu tugevad ja nõrgad küljed? Mida ma peaksin järgmisena tegema?



Lisa kommentaar

Design a site like this with WordPress.com
Alustamine